دانلود بازی IGI 2 برای کامپیوتر و ویندوز xp 7 8

دانلود بازی IGI 2 برای کامپیوتر و ویندوز xp 7 8

 

دانلود بازی IGI 2 برای کامپیوتر و ویندوز xp 7 8

igi از جمله بازی های کمپانی معروف Glu برای اسمارت فون و تبلت می باشد که در سال ۲۰۰۱ در سانفرانسیسکو بنا نهاده شد و تا به امروز در ۴ کشور مختلف دارای دفتر می باشد . این کمپانی بازی های بی نظیر خود برای انواع سیستم عامل از جمله آیفون ، آندروید ، آمازون ، ویندوز تلفن و گوگل کروم ارائه می دهد که تا کنون بازی های شگفت انگیزی را ارائه داده است.

این کمپانی بازی جدید خود را با نام FRONTLINE COMMANDO: D-DAY امروز در مارکت اندروید منشتر کرد که دارای سبک اکشن و تیراندازی می باشد . بازی فوق در جنگ جهانی دوم صورت می گیرد و تجربه ی بهترین بازی تفنگی سوم شخص را در اسمارت فون شما به ارمغان می اورد. کیفیت و گرافیک بازی قطعا شما را حیرت زده خواهد کرد و شما را غرق خود می سازد.

در این بازی نقش فرماندهی نیروهای حمله کننده علیه متفقین در جنگ جهانی دوم بر عهده ی شماست و ۱۴۵ ماموریت را باید با موفقیت پشت سر بگذارید و به دشمنان اجازه ی پیشروی در خاک خود را ندهید. گیم پلی بی نظیر این بازی شما را ساعت ها سرگرم خود خواهد کرد.

دانلود با لینک مستقیم

 

یوزگراف

رمز فایل :downloadzzz.ir انــــجــــمـــــــــن وب ســــایـــــــت گزارش خرابـــی لیـنــک دانلـــود تبلــیــــغــات شــمـــا در اینـــجــــــا


نمايش اين کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : بازی IGI 2, بازی آی جی آی, بازی آی جی آی 2, دانلو بازی آی جی آی 2 با لینک مستقیم, دانلود IGI 2, دانلود IGI 2 با لینک مستقیم, دانلود آی جی آی, دانلود آی جی آی 2, دانلود آی جی آی با لینک مستقیم, دانلود بازی IGI 1 2 3 برای کامپیوتر, دانلود بازی IGI 2, دانلود بازی IGI 2 با لینک مستقیم, دانلود بازی IGI 2015 برای کامپیوتر, دانلود بازی IGI با حجم کم و فشرده شده, دانلود بازی IGI برای ios, دانلود بازی IGI برای PC, دانلود بازی IGI برای ایفون ایپد ایپاد ایفون, دانلود بازی IGI برای لپ تاپ, دانلود بازی IGI برای مکینتاش, دانلود بازی IGI برای ویندوز 7, دانلود بازی IGI برای ویندوز 8, دانلود بازی IGI برای ویندوز ایکس پی xp, دانلود بازی IGI برای ویندوز ویستا vista, دانلود بازی IGI برای پی سی, دانلود بازی IGI برای کامپیوتر با لینک مستقیم, دانلود بازی IGI فارسی برای کامپیوتر, دانلود بازی آی جی آی, دانلود بازی آی جی آی ,
بازديد : 467
تاريخ : یک شنبه 18 مرداد 1394 زمان : 16:14 | نويسنده : فرید شکری | لينک ثابت | نظرات ()
مطالب مرتبط
آخرين مطالب ارسالي
ارسال نظر براي اين مطلب

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:

نمایش کلیه نظرات